Subject: 23045 Tammemetsa juurdepääs - kooskõlastamine
From: "Triinu Kooskora Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Karl Kadak Roadplan" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 07:03:48 +0300

Tere!

Palume kooskõlastust Saare maakonnas Saaremaa vallas Sikassaare külas
Orchis OÜ tellimusel koostatud põhiprojektile „Tammemetsa maaüksuse
juurdepääs riigiteelt nr 10“ (Roadplan OÜ töö nr 23045).

Projekti eesmärk on näha ette tulevase kaubanduskeskuse jaoks vajalik
juurdepääs riigiteelt nr 10, mis hõlmab endast ka põhimaantee
projektlahenduse muudatust.

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23045Tammemetsajuurdeps/EZD-hUxz
7dlIi9P4Q3BMJQEBqsI-DHPXxd6PqXjmBJETVA?e=MXVj4i>  23045_Tammemetsa.zip

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn